Menü

  • Ana Sayfa
  • Kitap Yorumlarım
  • Kitap Alışverişlerim
  • Haberler
  • Etkinlikler
  • Dizi&Film Yorumlarım

    25 Aralık 2015 Cuma

    2016'da Çıkmasını Beklediğim Kitaplar

    Herkese merhaba! Blogu açıp kaçtım,farkındayım. 2016'dan itibaren düzenli bir şekilde kullanacağım blogu. Kendime ve beni gerçekten de okuyan birileri varsa onlara söz olsun!

    Bu postta meraktan çıldırdığım,çevrilmesi ve ülkemizde yayınlanması için çıldırdığım kitaplardan bahsedeceğim birazcık.


    Me and Earl and The Dying Girl|Jesse Andrews:

    Beklentimin aşırı yüksek olduğu roman. Her okuyan çok sevmiş. Filmi var (imdb'den incelemek için tık tık),bakabilirsiniz. Ben izlemedim,kitabı bekliyorum çünkü. Pegasus Yayınları haklarını satın almış. Umarım beklemeyiz daha fazla. (beklediler *kafasını yastığa gömer*)


    *film özel basımı*



    Silber: Das zweite Buch der Träume (Silber #2)|Kerstin Gier:


    Silber #1 bu sene Pegasus Yayınları'ndan mükemmel bir ciltle çıkmıştı ve ben oldukça sevmiştim. Sevmeyenler de var. Fakat bu yazarın dilini seviyorum,Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisini de oldukça keyifle okumuştum. Lafın kısası ikinci kitabı baya merak ediyorum. Ama bence 2016'nın sonlarına doğru basılır,umut edelim ki daha erken olsun.. 
        Goodreads'tan incelemek için tık tık.. *almanca biliyorsanız tabi*


    *serinin kapaklarının nefisliği*


    After You (Me Before You #2)|Jojo Moyes:


    Bu kitap için deliriyorum resmen. Yolunu gözlüyorum. Senden Önce Ben,bence şahaneydi! 2-3 kez okudum,hep ağladım,hep kendimden geçtim. Lütfen okumadıysanız okuyun. Çok yakında filmi de çıkıyor. (imdb için tık tık) KADRO ÇOK İYİ. Aşırı heyecanlıyım arkadaşlar :').




    The Crown (The Selection #5)|Kiera Cass:


    Meraktan öldüğüm kitaplardan bir tanesi daha... Geçen gün Veliaht Prenses'i (The Selection #4) bitirdim ve öyle bir yerde bitti ki.. Yazarı boğazlayasım geldi işte bu yüzden bence hemen çevrilip,basılmalı. Dex'e kalırsak ama 5 yıla anca çıkar..





    Glass Sword (Red Queen #2)|Victoria Aveyard:


    Kızıl Kraliçe de uzun zaman çıkmasını bekleyip,okuyup sevdiğim bir kitap oldu yakın zamanda. Ama aşırı heyecanlı bitti ve ben yine çok merak ediyorum doğal olarak. Hemen çevrilmeli! Pegasus sana sesleniyorum!

    *feels*



    All the Bright Places|Jennifer Niven:


    Bu kitabı her yerde görüyorum. İngilizcem olsa koşturup alacağım ama olmayınca olmuyor tabi.. Biz de mecbur bekliyoruz. Yayın hakları yine Pegasus'ta.

    *sadeliği ve zarifliği*


    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Umarım sizin için iyiliklerle,güzel,keyifli ve sizin dönüm noktanız olacak kitaplarla birlikte gönlünüze göre bir sene geçirirsiniz. Mutlu yıllar! Bu iğrenç espriyi yapmazsam olmaz. Seneye görüşürüz!






    2 yorum:

    1. Ya şu After You çıksa keşke artık.Film kadrosu mükemmel ki bana sadece Sam bile yeter, bayılıyorum o adama :) All The Bright Places'ı herkes okudu ama senin, benim gibi İngilizcesi iyi olmayanlar kaldık böyle. Bekliyoruz bakalım :'( Diğerleri için bir fikrim yok, çünkü malesef hala o serileri okumadım. Sana da mutlu yıllar ! :D

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Yey beni okuyan birileri varmış! Di mi ya? Sam'in sempatikliği diyorum susuyorum. https://instagram.com/p/6xhRIBpun4/ hele şu fotoğraf... Öptüm çok,yorumun için de ayrıca teşekkürler kuzum!

        Sil