Menü

  • Ana Sayfa
  • Kitap Yorumlarım
  • Kitap Alışverişlerim
  • Haberler
  • Etkinlikler
  • Dizi&Film Yorumlarım

    22 Eylül 2015 Salı

    Kitap Alışverişi #1

    Herkese Merhaba! Bu aralar bunalım takıldığımı *bütün yaz yatmaktan cidden sıkıldım* beni instagramdan ve ask.fmden takip ediyorsanız biliyorsunuzdur. Kitap okuyasım inanın hiç gelmiyor. Ne yazabilirim blog için diye kara kara düşünürken son  haftalarda yaptığım kitap alışverişlerinden bahsetmek istiyorum. Belki sizde kitap almak istiyorsunuzdur. Umarım size biraz olsun faydalı olabilirim.




    'Kafes-Josh Malerman'

     İthaki yayınlarından son zamanlarda çıkan ve kapağına vurgun olduğum bir korku romanı. Hiç olumsuz bir yorum okumadım. İnanılmazz sabırsızım!
    Satın almak için;

    'Bıçak Sırtı-Michelle Hodkin'

    Ah bu kitap... Aylardır bekliyordum. Bu bir serinin 2 kitabı ve dostlarım! Birinci kitap yani 'Eksik Parça' muazzamdı. Gidin,alın. Tereddütsüz. Bıçak Sırtı'nı ise %90 3.kitap çıkınca okuyacağım. 
    Satın almak için;

    'Meleklerin Kanı-Nalini Singh'

    Yabancı.. Ne yaptın sen? Arkadaşlar adamlar bir cilt yapmış,enfes bir şey. Eşi benzeri yok! İtiraf yapayım kapak için aldım. Konusu hakkında bir fikrim yok. Ama güzel olduğunu umuyorum. Ha bilmeyen varsa bu kitap Artemis yayınlarından da çıkmıştı. Yabancı yeniden basıyor.
    Satın almak için;

    'Submarino-Jonas T. Bengtsson'

    Bu kitabı sağ olsun Mert beğenince *instagram hesabı için tık tık* ki yorumlarına çok güvenirim. Almam gerektiğini hissettim. Kapaktaki adam ayrı karizmatik.
    Satın almak için;



    Devamını bir başka yazıya yazacağım. Sevgiler!






    1 yorum:

    1. Kafesi Bende okumadım ve en çok merak ettiğim o:) bana mailini yaz lütfen, şu menünü düzeltmene yardım edeyim

      YanıtlaSil